Nöjd-kund-garanti
Din trygghet som kund är vår prioritet
VÅR NÖJD-KUND-GARANTI
På Nikita Hair strävar vi efter att varje kund ska lämna våra salonger nöjd och med ett resultat som motsvarar förväntningarna. Därför erbjuder vi vår NÖJD-KUND-GARANTI – din trygghet som kund hos oss.
Vad innebär nöjd-kund-garanti?
Om du inte är nöjd med din behandling, åtgärdar vi det – kostnadsfritt! Det enda du behöver göra är att meddela oss så snart som möjligt. Vi vill att du ska känna dig väl omhändertagen och lovar att göra vårt yttersta för att du ska bli nöjd.
Vi ser det som en möjlighet!
Vi vet att de flesta kunder sällan klagar, men om något inte blev som förväntat, vill vi gärna höra från dig. För oss är ett klagomål en chans att ge dig en bättre upplevelse – och kanske få dig som kund för livet!
Vårt löfte
- Vi tar kundklagomål på största allvar och ger snabb återkoppling.
- Vi rättar till eventuella fel utan extra kostnad.
- Vi ser till att du lämnar salongen med en frisyr du är nöjd med.
Vårt motto
Är du nöjd, berätta det för andra. Är du inte nöjd, berätta det för oss!
Vår nöjd-kund-garanti – Vi fixar det utan extra kostnad!
Har du frågor eller önskar du en justering? Kontakta din Nikita Hair-salong – vi finns här för dig!
Viktigt! Om du är missnöjd med din behandling ber vi dig att kontakta salongen så snart som möjligt, så att vi får möjlighet att åtgärda felet. Om du själv försöker rätta till problemet eller vänder dig till en annan frisör innan vi fått chans att hjälpa dig, kan rätten till reklamation gå förlorad.