Vanliga frågor
Har ni nöjd-kund-garanti?
Ja, på Nikita Hair strävar vi efter att varje kund ska lämna våra salonger nöjd och med ett resultat som motsvarar förväntningarna. Därför erbjuder vi vår NÖJD-KUND-GARANTI – din trygghet som kund hos oss.
Läs mer om vår nöjd-kund-garanti
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni i salong?
Vi erbjuder flera bekväma och säkra betalningsalternativ för att göra din upplevelse i våra salonger så bra och smidig som möjligt. Välj den betalningsmetod som passar dig bäst när du besöker en av våra salonger nästa gång.
Vilka produkter och varumärken säljer ni i salong?
I våra salonger erbjuder vi ett mångsidigt utbud av hårprodukter från välkända varumärken.
Läs mer om vilka produkter och varumärken vi erbjuder i våra salonger
Vad kostar en behandling hos Nikita Hair?
För mer information om våra priser, se våra aktuella priser för respektive salong här
Åldersgräns - färgning av hår, fransar och bryn?
För att skydda barn och unga från tidig exponering för allergener har vi en åldersgräns på 16 år för alla färgbehandlingar (hår, fransar och bryn) i våra salonger. Risken för att utveckla kontaktallergi är vanligtvis större för barn och unga än för vuxna. Om du utsätter huden för hårfärg i tidig ålder kan det innebära en ökad risk för att utveckla kontaktallergi.
Gör ni hål i öronen?
Ja, kontakta din Nikita Hair salong för mer information och priser.
Hur jag avbokar jag mig tid?
Om du önskar avboka eller omboka din tid ber vi dig att göra detta i god tid, dock senast 24 timmar innan behandlingstillfället.
Avbokning kan göras på Min Sida eller genom att kontakta din Nikita Hair salong direkt.
Kontaktinformation till våra salonger hittar du här